Alla inlägg den 22 maj 2014

Av maria tafvelin - 22 maj 2014 21:49

Det börjar dra ihop sig till läggdags .... ska bara ta ut hundarna på kvällsrunda först. 


Jisses så varmt det har varit idag. 25 grader  när jag kom hem från jobbet, så det blev inte långa rundan. Tack och lov att det inte var klarblå himmel, då hade man väl kläckts. Det var tillräckligt svettigt som det var. 


Det finns en del saker jag måste sluta med

en del saker jag måste börja med

En del saker jag HAR slutat med 

och en del saker jag faktiskt börjat med


En del människor har jag måst sluta försöka förstå mig på

En del människor har jag precis börjat få kläm på

En del av mig vill hoppa isäng nu

en del av mig går ut med hundarna :)


HOppas du haft en bra dag, och att du kunnat fylla den med nåt värt :)


Gokväll

Av maria tafvelin - 22 maj 2014 06:20

Återigen en härlig morgon med blå himmel och sol. Står och dricker kaffe i mitt supersöta lilla kontor, ska strax gå ut med hundarna.  


Torsdag är lika med hektisk dag på jobbet, och eftersom det är inför morsdag, så blir den ännu mer hektisk. Jag tänkte åka dit en stund innan 8, så jag hinner göra bort kontorsjobbet så fort som möjligt så att jag kan hjälpa till ute på golvet sen. 


Hinner inte skriva så mycket mer känner jag, då jag vill komma mig ut så snabbt som möjligt. Ha en bra dag och fyll den med nåt värt!


Gomorron

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards