Alla inlägg den 7 juni 2014

Av maria tafvelin - 7 juni 2014 20:33

Idag var en otroligt varm dag på hundklubben . 8 ekipage är med på aktivitetshelgen, och idag har det handlat om agility och lydnad.

Det var så himla varmt, så det gällde att ta korta pass, dricka mycket vatten och ge akt på hundarna. Vi började kl 10 och kl 15 var det ett gäng trötta hundar med ägare som avslutade kursdagen. Strax efter kl 15 blev det störtregn.

Jag, Hannah och hundarna har fått låna en liten lägenhet här i burträsk, så vi sover över . Hannah jobbar på OKQ8 i helgen, så det passar ju bra.

Vi är trötta, värmen tar knäcken på en. Vi har löst korsord och språkat. Det finns ingen tv här, och det kan ju vara bra att umgås på andra sätt ibland :)

Snart är det legitimt att ta ut hundarna på kvällspink och sen krypa isäng :) Gud så skönt det ska bli!

På morgondagens kursmeny står rallylydnad och trickträning. Hoppas på lite svalare väder :)

Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards