Alla inlägg den 20 juni 2014

Av maria tafvelin - 20 juni 2014 06:18

Står i mitt supersöta lilla kontor och dricker kaffe. Upp klockan sex, och åka in till stan före 8, det är precis som en vanlig arbetsdag alltså :)


Det regnar och är 5 plusgrader. Trist för de som planerat att ha någon slags midsommarfirande utomhus och hade tänkt sig klänning och bara ben. Hur ofta är det egentligen toppenväder på midsommar?


2011 var det småregnigt hela dagen. Då arrangerade jag och de övriga i Bygdsiljums festkommitté midsommarfirandet. Jag var ansvarig för sång och dans runt midsommarstången :)   


2012 var det varmt och soligt och massor med folk på Westmans

2013, alltså förra året, var det åxå soligt och varmt  :)


I år är det alltså INTE det, men det kan ju klarna upp och sluta regna i alla fall, man vet aldrig. 


Nä, nu måste jag ta ut hundarna och sedan packa lilla åkabortväskan :)  Ha en Härligt Glad Midsommar!!


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards