Alla inlägg den 5 juli 2014

Av maria tafvelin - 5 juli 2014 09:42

Åh, vilken härlig dag jag haft såhär långt :)


Idag drog jag igång "Hundgrupper på stan"  :)  å HUR kul var inte DET på en skala?!!!  :)   HUR kul som helst :)  Varje lördag i Juli och Augusti kör jag hundträning mitt i stan. Alltså, träning med maximal störning.   Det är så kul att hålla på med det här, så det går inte ens beskriva.  Det var nog en och annan som trodde att det var något av uppvisning, för det samlades folk som stod och tittade på.   Nöjda hundägare och trötta hundar begav sig hem efter en timmes intensiv träning :)    Det är tur att det är rätt skuggigt på gågatan, för i solen var det alldeles för varmt för hundarna. En kort sekvens mitt på torget i solen blev det , men det mesta gjordes i skuggan.   KUl att vara igång :)


Jag hade en plan om att sitta ute på balkongen när jag kom hem, men det gick inte. 2 minuter, sedan var det bara att gå in. På TOK för varmt helt enkelt. 


Varit ute med hundarna på en långsam tur ..... nu ligger de och gnager knorrar. Planerar spa-kväll ikväll :)   Med vin och musik  :)   


Tjing så länge !

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards