Alla inlägg den 10 juli 2014

Av maria tafvelin - 10 juli 2014 17:19

Den här dagen är fantastisk :)     18 grader nu, och det fixar jag, tycker till och med att det är superskönt :)  Blir det över 20 så vet ni hur jag blir .... fniss. 


Det var en ..... ja vad ska vi säga .... ovanlig dag på jobbet. Till största delen vanlig ... .men sen hände något som gjorde att .... jag vet faktiskt inte om det var bra eller dåligt. Jag hoppas att det var bra .... men om det verkligen VAR det .... det visar sig först när vi fakturerat ..... förstår att det låter svammligt ... men vill inte förklara mer i nuläge. Berättar mer sen ... .fniss


Kort pinksväng med hundarna när jag kom hem. Vi gick ju 5.5 km i morse, så en pinksväng räcker gott nu, så tar vi en längre runda ikväll. Då har det kanske hunnit svalna av någon grad åxå :)


Nu ska jag gå i köket och botanisera ihop något slags middag ....   Tjing så länge :)

Av maria tafvelin - 10 juli 2014 08:52

16 grader och sol :)  Det är ju SÅ det ska vara :)


 


En 5.5 km promenad i det allra ljuvligaste väder man kan tänka sig :)    Det fläktade skönt från vattnet åxå, där jag gick kanotstigen, den finaste sommarrundan. 

 


Nu blir det dusch och lunch, sedan väntar jobbet.  


Hoppas Du får en bra dag, och att du lyckas fylla den med värda grejer :)


Gomorron



Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards