Alla inlägg den 24 juli 2014

Av maria tafvelin - 24 juli 2014 23:45

Slutade jobba kl 18, åkte hem, tog ut hundarna .... och medans vi var ute så kom Hannah och Robban. Det blev bad :)

 


De hade med sig en present till mig åxå ...

 


Det blev så fint ute på balkongen :)


Ikväll är det Verkligen utlandskänsla. Tempen har sjunkit till 24 grader ... det har börjat mörkna .... jag tycker att det är skönt när det blir lite mörkt på nätterna :)


I morgon är jag ledig. Det spås bli 31 grader, vilket innebär att det blir minst 33 outhärdliga grader. Jag tycker att det är så synd att två veckor i princip har försvunnit då man inte kan göra nåt alls, man bara väntar och hoppas att det ska bli svalare. Inga långpromenader, ingen aktivering, ingen träning av hundarna .... jättetrist ... tycker JAG alltså. Jag älskar när det är sol och max 20 grader :)  Då kan man ta promenader i hyfsad takt med hundarna, man kan träna dem härute på gården, låta Molly dra kätting .....   Hoppas det kan bli så framöver, annars känns ju sommaren bortkastad. 


Nä, nu ska jag krypa isäng här. Hoppas du haft en bra dag :)


Gokväll

Av maria tafvelin - 24 juli 2014 10:15


Igår kom mina nya supersnygga skor!

 


När jag kom på jobbet så var det varmt

 


Ser ut att ska bli regn efter helgen, det tackar vi för. Paddy åxå

 


Nu ska jag sätta mig på balkongen, solen har inte hunnit dit än så det funkar att sitta där ett tag. Det är 28 grader nu. Pust. Ha en bra dag!


Tjing så länge

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards