Alla inlägg den 30 juli 2014

Av maria tafvelin - 30 juli 2014 10:33

Jag har mailat veterinären för att boka en tid för Molly. Hennes mun måste gås igenom. På måndag åker vi dit och visar upp garnityret. Jag tror inte att vet. kommer att bli särskild imponerad av hennes bett. 


 


Lika lite som ni blir imponerade av bildkvalitén :)  


Minns ni när Kelly opererade bort cystan i käken? Huvva. Och Kelly vet jag inte om jag vågar söva en gång till. Sist hon sövdes, förra sommaren,  tog det ju så enormt lång tid innan hon vaknade. Molly har jag aldrig behövt söva, och jag vill inte heller. Huvva. Nervöst känns det. 


Något lite svalare idag, även om jag får en känsla av att termometern ljuger, jag tror att det är varmare än de 21 grader den påstår att det är. Men, jag måste försöka vara positiv, för efter idag blir det bara varmare och varmare igen, för att bli 30 grader, ÄNNU EN GÅNG!!!!   Det finns lixom ingen hejd på värmen. 


Idag och i morgon börjar jag jobba kl 14. Det spelar ju faktiskt ingen roll vilka tider jag jobbar, jag är flexibel. Särskilt när det är riktigt varmt, då sitter jag ju mest inomhus med hundarna och väntar på att det ska svalna därute så att vi kan gå ut :)  Längtar tills i höst, då ska Molly få dra lite kätting igen :)


Nä, nu ska jag planera nån delikat lunch .... lutar åt att det blir att tugga i mig kycklinglåret som är kvar. Bara rakt upp och ner, inget till.  


Ha en Bra dag, och fyll den med nåt värt :)

Tjing så länge

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards