Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av maria tafvelin - 6 augusti 2014 23:27

Ja alltså ... det är för varmt för att gå isäng helt enkelt. Jag blir vansinnig snart om inte denna värme ger sig. Fy Fan säger jag bara!!!


I afton har jag startat en ny vardagslydnadsgrupp, och i vanlig ordning så är det ungefär det roligaste som finns :)  Jag ser fram emot, precis som vanligt, att se de här ekipagen förändras :)


Mina egna ekipage har fått sig lite träning ute på gården, korta promenader .... och i övrigt .... ingenting alls. Vi inväntar svalare väder helt enkelt. 


KAN det inte få vara lite svalare i morgon?? PLEASE !!!!! 



Gokväll

Av maria tafvelin - 6 augusti 2014 10:23

Oj så många som vill ha hjälp med sina hundar, och så många som vill gå kurs. Jag la ut på facebook igårkväll att vi kör en ny kurs i septemer. Ikväll startar jag ju En kurs. Redan efter några timmar, var kursen full.   Flera pm:ar åxå, och vill ha hjälp. Det är ett enormt sug efter kunskap, och det är ju jätteroligt, samtidigt som man känner sig lite bedrövad ibland att kunskapen hos många hundägare är såpass låg. Egentligen borde alla gå hundkurs INNAN de skaffar hund. Vet ju bara själv .... första hunden man hade .... herregud ... att man inte förstörde stackarn .....  man hade för lite kunskap helt enkelt. 


Strax kommer en tjej hit, som vill ha lite tips och råd kring sin hund. Vi får se vad jag kan hjälpa till med. 


Varmt blir det i alla fall. 



Ha en bra dag, och fyll den med nåt värt :)

Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards