Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av maria tafvelin - 12 augusti 2014 05:00

Vaknade av mig själv 3.30   Var nog lite orolig att försova mig gissar jag. Hade ju ställt väckaren på 4. Nåja, slumrade till igen och vaknade av alarmet. Kokade och drack tre koppar innan jag väckte hundarna och gick ut. Det blev en kort promenad. Kort-kort skulle man till och med kunna säga, för det regnade. Till en början bara duggregn som inte gjorde nåt, för det är 17 grader varmt ändå. Men, efter en stund var det lite mer än duggregn, och efter ytterligare en stund var det mer som att det vräkte ner. Då gick vi hem igen :)


Igår till middag åt jag laxsallad igen ... så himla gott!

 


Jo just ja, igår efter jobbet, åkte jag och hämtade ett balkongparasoll och två blomlådor till balkongen, som jag bytt till mig. Bytte mot 4 tia-lotter :)    

Ja alltså, jag fotade igår när jag hade satt upp det :)  Nu kanske man kan sitta där lite igen, för det ska klarna upp mitt på dagen, och sen blir det sol flera dagar igen. 


Nä, nu ska jag styra till luggen och strax åka iväg på jobbet. Ha en Riktigt Bra dag :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards