Alla inlägg den 11 september 2014

Av maria tafvelin - 11 september 2014 16:38

Å TACK för en underbar dag !!!! Jag vet inte vem jag ska tacka, men den har varit helt underbar i alla fall. Efter jobbet åkte jag och hämtade den skärmvägg jag köpt på en facebooksida, och den blir klockren ute i trädgården :) 50 spänn kostade den, och det var den verkligen värd :)


Efter jobbet åkte jag hem, kånkade upp skärmväggen, tog ner hundarna, lastade dem i bilen och drog till skogs. Jag hade en tanke om att hitta en stig som skulle leda oss dit jag tänkt. Jag hittade stigen

   

Det blev en hel del skogsagility  :)  men stigen ledde väl inte direkt dit jag tänkt ..... när vi gått i 20 minuter efter stigen, så blev det mer och mer oframkomligt ... och till slut var stigen så lite .... Stig ... så jag fann för gott att vända tillbaka. Fördelen med stigar som bara tar slut, är att om man vänder sig om, så leder stigen tillbaka hem :)


Vi hann kolla in vattnet åxå förstås

   


När vi kom hem, fick hundarna varsitt köttben att tugga på, och de har legat rätt så still efter detta :)


HÖrrni ... i morgon är jag ledig, och då ska jag gå och förtidsrösta. På vad? Kan NÅGON berätta för mig vad skillnaden mellan partierna är?!! VAD är skillnaden mellan Vänsterpartiet och FI ?   Jag VET att jag inte är den mest insatta i politik .... men vad i helvete är skillnaden mellan partierna? Nu menar jag inte bara i vad de säger, utan vad de faktiskt GÖR. KAN NÅGON HJÄLPA MIG MED ATT FÖRKLARA!!!???? Det vore GULD !!!


Nu blir det mat. Hoppas att många orkar ge mig ett svar i mitt politiska dilemma. 


Mvh Jag. 

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards