Alla inlägg den 19 januari 2015

Av maria tafvelin - 19 januari 2015 22:12

Måndagkvällen är slut, ska bara springa ut med hundarna så att de får pinka. Vi gick en längre promenad före kl 20, så de behöver bara ner på gården ... eller.... ja, jag går ju ut till vägen, så att de inte pinkar precis härutanför. 


Idag har jag inte mått sådär hundra .... jävulskt lock för öronen och känt mig ... inget vidare. När jag kom hem från jobbet, bytte jag bara om, sen gick jag en 40 minuters promenad med hundarna

 

Sen la vi oss i soffan och vilade. Jag slumrade nog faktiskt till nån stund eller två. Efter middagen blev det en timmes promenad, och sen har det varit soffläge och idrottsgalan med mysigaste hundarna.

   

 

Jo förresten, direkt efter jobbet åkte jag på gummiverkstan och lämnade in mina gamla vinterkängor för dubbning :) Det blir ju ett par billiga ice-bugs :)  Jag ska hämta dem i morgon :)


I morgon ska jag även på ett möte på Pingstkyrkan ... har ett litet projekt på gång. Eller, projekt och projekt ... det blir kanske bara en engångsföreteelse, men vi får se. Pastorn ville träffa mig och prata med mig, för han tyckte att det var en sån bra idé :)


Nu ska jag ta ut hundarna, sen är det sängen som gäller. Fan ... jag tror att jag har tappat tvättstugenyckeln. Jag som inte tappat nycklar i hela mitt liv tror jag ... jo, möjligtvis nån gång ... men nu har jag tappat både jobbnyckel och tvättstugenyckel. Inte bra.


Tur att allt löser sig ändå :)

Gokväll 

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards