Alla inlägg den 25 januari 2015

Av maria tafvelin - 25 januari 2015 21:16

                           

Vilken underbar dag! Solsken är aldrig fel :)   Efter morgonpromenaden tog jag Kelly och åkte till ridhuset, där vi var alldeles ensamma. En knapp timme höll vi på, sedan åkte vi hem. Jag tog ut Molly och Cornelis på en solorunda på skoterspåret, sedan tog jag Paddy på en solorunda. Efter en snabb lunch köpte jag mig själv en bukett tulpaner :)


Middag blev det i Piteå, dit jag tog med Paddy. Jag besökte ett par som vill adoptera en fd gatuhund från spanien, och jag gjorde hembesöket på uppdrag. Det unga paret bjöd på middag - korv stroganoff :)  Efter mat och prat, åkte jag hem igen. 


Trött som skrutt ska jag nu ta ut hundarna på kvällsrundan, sen ska det bli oerhört skönt att krypa isäng. I morgon börjar jag inte jobba förrän kl 14. Hoppas på sol i morgon åxå :)


HOppas Du åxå haft en riktigt värd dag!

Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards