Alla inlägg den 1 februari 2015

Av maria tafvelin - 1 februari 2015 22:19

Kom precis in från kvällspink med hundarna. Ingen av dem ville vara ute, så det var väldigt hastigt pinkat, sedan ville de in hela bunten. 


Idag har det inte blivit många eller långa promenader, det ska gudarna veta. Jisses vilken snöproblematik! Det började direkt vid entrédörren när vi skulle ut i morse, och det var inte lätt att gå någonstans härute. Vi har pysslat med inomhusträning istället :)

                               

Vi får se vad vädret säger i morgon. På tal om i morgon, egentligen är det min förmiddagskontorsvecka, men eftersom Pernilla och Mattias är borta på mässa tills på tisdag, så ska jag jobba 14-18 måndag och tisdag. 


Nu kommer jag till dagens I-landsproblem. Jag har ett bra tag spelat ett spel på en app i telefonen - Pet rescue saga.  Jag hade kommit till nivå 287 när jag idag uppdaterade appen. Hips vips är jag bara på bana 27. Hahahaha, vafan! Äh, då lägger jag ner det spelet, jag orkar inte göra om alltihop. Ska se om jag hittar nåt annat intelligensbefriat jag kan spela istället :)


Nä, nu blir det sängen för min del, hundarna har redan knorrat ihop sig. Hoppas du haft en bra dag!


Gokväll

Av maria tafvelin - 1 februari 2015 09:33

När jag gick för att stänga balkongdörren nu när jag vaknade, så insåg jag att bilen blir kvar på parkeringen idag. Jag hade ju tänkt åka till ridhuset och träna hundarna, men det blir inget av med det. Jädrar va det har snöat, och hur bra de än är på att skotta här, så finns det ju gränser för vad som hinns med, och jag ger mig inte ut på vägarna om det inte är nödvändigt, såna här dagar. Det får bli träning här hemma istället. Det passar rätt bra att vara hemma hela dagen förresten, då hinner jag torka båda paketen kycklinghjärta jag köpte på Willys häromdagen. Jag torkade En plåt igår, och det blir 3-4 plåtar till. 


Jag känner mig lätt om hjärtat idag. Jag fyllde gårdagen med värda grejer, och den här dagen ska fyllas den med :)  


Nu ska jag väcka hundarna och ta en morgonrunda. 


Gomorron

       

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards