Alla inlägg den 5 februari 2015

Av maria tafvelin - 5 februari 2015 10:19

Klockan är 10.20 och jag har gjort en andra uppstigning. Pernilla ringde mig i morse när jag precis varit ute med hundarna. Min kontorskollega är sjuk, och hon undrade om jag kan ta eftermiddagskontoret istället för förmiddagskontoret idag. Passade mig perfekt, så när jag lagt på luren, kröp jag i pymmen och la mig igen. Somnade på stört och sov till 9.30  


     

 


Det ser ut att bli vackert väder, inte bara idag, utan även i morgon och på lördag. Hoppas jag står på benen så att jag kan vara ute mycket. 


Mer medicin, en promenad med vovvarna, lite mat, och sen iväg. Så ser planen ut :)

Tjing så länge

Av maria tafvelin - 5 februari 2015 05:52

Somnade som en stock igårkväll och sov hela natten utan uppehåll. Tinnitusen skriker i örat på mig och det gäller att inte fastna i att lyssna på den, för då blir man galen. 


Klockan är snart 10 minuter över 6. Det är 10 minusgrader ute, och jag ska strax hänga av mig morgonrocken och väcka hundarna för morgonpromenad. Idag jobbar jag först 8-12, sen går jag ut inatt igen kl 01. Jag äter maxdos medicin och hoppas att det går vägen ända tills i morgon bitti. Jo, om jag känner att jag inte orkar/kan, så är det bara att säga till på jobbet så fixar de det, det vet jag, men jag hoppas ändå att jag klarar mina arbetspass, speciellt nattpasset. Inte så lätt att hitta någon som kan hoppa in där hux flux. 


Nä, nu har jag stått och stirrat i snart 10 minuter, nu är det dags att sätta fart. Ha en bra torsdag och fyll den med nåt värt!


Gomorron



Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards