Alla inlägg den 24 februari 2015

Av maria tafvelin - 24 februari 2015 06:04

Då var det morgon igen, och den här gången tisdag morgon. Tänk .... man säger ju så - då var det måndag IGEN, tisdag IGEN .... men det är ju helt UNIKA, NYA dagar hela tiden. Man kan ju lätt få för sig att tänka att veckan bara repeteras, men så är det ju inte. Om alla dagar hade helt unika namn, kanske det vore lättare för alla att verkligen ta vara på dagen. Som det nu är, tror jag att många tänker - jamen, det är ju bara en vecka tills måndag igen. 


Det har snöat lite, det är 1 plusgrad och det står "regn och snö" på väderappen. Jag ska iväg till tandläkaren i Burträsk och ska vara där 8.30  JO jag vet, lite långt att köra för att gå till tandläkaren, men jag har ju gått till samma i många år, desamma fortsätta där. Spelar väl kanske ingen roll var jag går, jag har aldrig någonsin haft hål , men ändå :)


Jag sneglar bort mot sängen och tänker: Oj va jag längtar tills nya sängen kommer :)  Tänk, då kommer jag att kunna ligga på tvärsen om jag vill :) :) :)   Hittills har jag ju måst tänka mig för så att jag inte hamnar på andra hälften av sängen, för då har den ju brakat samman. 


Nä, kaffet är drucket, dags att väcka hundarna för promenad. Ha en riktigt bra Tisdag, och kom ihåg att även om det finns många tisdagar, så finns det bara EN sånHÄR tisdag. 


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards