Alla inlägg den 25 februari 2015

Av maria tafvelin - 25 februari 2015 22:08

Tänk .... saker och ting är inte alltid så bra som man tror. När man klöser lite på ytan så kommer det upp sanningar som inte är trevliga för fem öre.   Jag har inte blivit drabbad, men en vän. Historian är helt bisarr, och framöver kanske jag beskriver lite mer i detalj vad det handlar om .... men .... ja, vad säger man .... vad är det för fel på en del människor?


Efter jobbet åkte jag hem och gick ut med hundarna, precis som vilken annan vanlig dag som helst :)  Till middag blev det nåt slags pytt som inte gjorde sig på bild, och sen har jag knappt gjort nåt mer. Det blir så när man kommer hem 18.30   Kvällen blir kort. 


I morgon är det torsdag, jag jobbar 13-17 .... ska på ett möte i Medle kl 19 .... sen börjar jag jobba 01 igen. Jag känner redan nu va sliten jag kommer att känna mig på fredag. Men, det är Då det ... fniss. 


Nä, nu måste jag ut med hundarna så att jag kommer mig isäng. Ska försöka sova i förskott om det går. :)


Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards