Alla inlägg den 15 mars 2015

Av maria tafvelin - 15 mars 2015 21:34

Söndagkväll och jag kom precis in med hundarna. Nu gör vi kväll här i paradiset. 


Efter morgonpromenaden lastade jag Kelly och Cornelis i bilen och drog iväg till ridhuset. Döm om min förvåning när det var smockfullt med bilar på parkeringen. Jag anade oråd, och mycket riktigt, det var ryttartävlingar, så det gick inte träna hund idag. Snopet.  Då stannade jag till på jobbet och gjorde lite volontärt arbete istället innan jag åkte hem


Väl hemkommen blev det en promenad i solen på 1.5 timmar. Helt underbart! 


Jag är så trött så ögonen går i kors, och min nya säng lockar mer än någonsin. Bäst göra proceduren kort :)


Hoppas du haft en härlig Söndag :)


Gokväll

Av maria tafvelin - 15 mars 2015 09:22

Söndag morgon, kaffe i kontoret. Ännu en dag  med klarblå himmel och strålande sol :) 


Jag ska åka till ridhuset och funderar på att ta Cornelis och Kelly med mig idag.  Jag har förresten anmält mig till en uppletande-kurs med Cornelis. Det är bara en kväll, en fredagkväll i maj, och det ska bli superkul :)  


Nä, det blir ett oerhört kort Gomorroninlägg idag, ska väcka hundarna och ta en promenad nu. Ha en bra söndag, och fyll den med nåt värt!

   

Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards