Alla inlägg den 22 mars 2015

Av maria tafvelin - 22 mars 2015 09:27

Igår afton fick jag tummen ur, slet bort madrasserna från sängen, tippade upp den på långsidan, skruvade bort blecket där benet skulle skruvas fast, men det gick inte för det fanns inga gängor .... fotograferade blecket, samt fotade den sida i manualen där man såg hur man skulle sätta fast blecket i sängbotten och sen skruva fast benet. Detta skulle de ha på reklamationsavdelningen på Furniturbox innan de kan skicka mig ett nytt bleck.   Så, nu är det gjort. Nu är det bara att avvakta svaret. 


Igår afton rengjorde jag vinterkängorna jag köpte på Engelssons, som gick sönder efter en dryg månads användning. Jag skickade tillbaka dem och krävde pengarna tillbaka. Så. Nu är Det åxå gjort, så nu är det bara att avvakta :)


Jag städade igår, gick en dryg timmes promenad med hundarna och slank in på rinken på vägen hem. Cornelis fick gå i koppel medans de andra var lösa därinne. Vi är inte där än att jag släpper honom lös med någon annan än Molly, men jag ville se hur mycket han kunde fokusera på Mig när de andra kutade runt, eller om han skulle stirra skallen av sig på de andra. Han följde mig hur bra som helst, och stirrade inte alls fast sig i de andra

 


Nu ska jag hänga av mig morgonrocken och ta en morgonpromenad med hundarna. 3 minusgrader och lätt snöfall. Kl 11 ska jag möta upp en tjej som hörde av sig igår och vill ha hjälp med hunden, en staffe. Ska bli intressant att se vad jag kan hjälpa dem med. 


Ha en Skön Söndag!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards