Alla inlägg den 5 april 2015

Av maria tafvelin - 5 april 2015 09:06

Söndag morgon. Inatt har jag sovit uselt pga att jag har så nedra ont i muskelfästena i bakskallen. 


Druckit mina 3 koppar, ska strax ta morgonpromenad med hundarna i strålande sol :) Vet inte hur länge den här solen ska hålla i sig dock ... ser lite molnigt ut längre bort.   Efter frukost är planen att ta Molly till ridhuset för lite träning, och sedan en dw-promenad inne i stan tillsammans med en annan hundägare. Tog en alvedon tillsammans med morgonmedicinen, hoppas det onda i bakskallen går över :)


Nä, dags att hänga upp  morgonrocken på kroken och starta dagen. :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards