Alla inlägg den 13 maj 2015

Av maria tafvelin - 13 maj 2015 11:02

Onsdag morgon, eller åtminstone förmiddag. Jag har ju jobbat natt, kom hem strax efter kl 6, gick ut med hundarna, kröp isäng, somnade relativt snabbt, vaknade kl 8, men somnade om och sov till kl 10.30   Nu känner jag mig, om inte utvilad, så hyfsat pigg i alla fall. Nästa arbetspass blir natten mot fredag :)


5 plusgrader men uppehåll för tillfället. Det ser ut att ska regna rätt mycket framöver, och till och med snöa på fredag, men förhoppningsvis vara rätt fint under helgen. Det skulle vara guld om det vore fint lördag och söndag. Lördag startar jag upp en agilitykurs, och söndag är det avslutning på vardagslydnadskursen. 


Oj så grönt det har börjat bli! Det är ju som vackrast såhär i början tycker jag, när det precis spricker ut, det finns inte direkt några mygg än, och inte andra flygande, bitande fän heller. Nu skulle tiden få bromsa in lite. Eller, ja, kanske inte just idag med sina 5 plusgrader och regn i luften, men ni förstår :)


Nä, klockan går, dags att ta itu med dagen. Ha en riktigt bra onsdag, fyll den med nåt värt och var medveten om de beslut du tar.


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards