Alla inlägg den 16 maj 2015

Av maria tafvelin - 16 maj 2015 08:59

Klockan är 9 och jag har precis druckit mina tre koppar. Hundarna sover än. Jag har hunnit tänka massor på det här med störande ljud. Tack och Lov att hundarna är tysta när de är ensamma hemma. De skäller inte ens om någon ringer på dörren, då jag är borta. De enda störande ljud JAG hör, där mellan 3 och 6 på morgonen, är fåglarna härutanför. Det är skriktrastar och skrikmåsar. Efter kl 6 drar de nånstans och fram kommer kvitterfåglarna.  :)


Idag startar agilitykursen, och det ska bli kul. Egentligen har jag väl lite småbråttom, så jag ska inte stå här och bli långrandig, fniss


Pernilla och Mattias har köpt en stuga vid havet, och de är där i helgen. Idag blir det toppenväder, och jag har lite lust att lasta hundarna i eftermiddag och åka dit en sväng. 


Nä, nu måste jag nog rappa på lite. Ha en Härlig Lördag :)   Fyll den med nåt värt!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards