Alla inlägg den 18 maj 2015

Av maria tafvelin - 18 maj 2015 11:02

Idag är det måndag :)


Efter morgonkaffe och morgonpromenad, tog jag klöven med mig till skogen och la ett marigt spår i snåren. Det blev inte så mycket att DRA klöven, utan det hoppade och blev nog ungefär som då en älg springer. För, en älg springer ju sällan och DRAR ena benet, så det här blir riktigt naturligt :)  Nu ska jag passa på att äta medans spåret lägger sig, sen ska hon få gå det. 


Lilly, Hannah och Robbans lilla valp, fyllde 10 veckor igår, och fick gå sitt första viltspår. 


  Hon var jätteduktig, och verkligen taggad på klöven :)


Nä, nu måste jag sno på lite. Ha en härlig måndag :)  Om man fyller den med värda grejer, så känns det inte tungt att det är måndag, det känns BRA :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards