Alla inlägg den 22 maj 2015

Av maria tafvelin - 22 maj 2015 11:27

Det är fredag och jag står i mitt supersöta lilla kontor och dricker kaffe. Klockan är 11.30   Nu tror ni att jag äntligen kunnat sova längre efter nattpasset, men så var det inte. Igår jobbade jag först 13-18, sen inatt jobbade jag 01-08  Kom hem, gick ut med hundarna i underbart solsken, kom isäng kl 9  Vaknade 11  , så det blev 2 timmar i vanlig ordning. Nåja, det är väl lika bra att göra som vanligt :)


Igår blev jag så himla nöjd, glad och stolt över Cornelis. Efter morgonrundan tog jag honom till skogen, och han gick en hel skogspromenad utan att slakta träd och döda stubbar! Han brukade bli helt manisk, men jag har jobbat med det där, och igår kom resultatet. En superunderbar skogspromenad!

Det tog sån tid att ladda upp videon, att nu är klockan 12.20 och jag ska ta Cornelis till rinken och träna lite, tillsammans med Ronja och Diva. Sen blir det nog en tur till skogen med hela gänget :)


Ha en riktigt härlig Fredag :)  Fyll den med nåt värt, kanske kan du göra dagen värd för någon annan!?


Gomorron
 

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards