Alla inlägg den 13 juni 2015

Av maria tafvelin - 13 juni 2015 08:42

Lördag morgon. Bästa morgonen på hela veckan på nåt sätt. Gårdagen försvann som i ett töcken på nåt sätt, även om jag ju hann åka till JÄvre och köpa hundgrindarna :)  Sååå himla nöjd!!!  Ska bara borra några hål och sätta in dem åxå :)  men ... hur svårt ska DET kunna vara?!    Jag köpte även de solskydd de hade till salu, solarplexius. Inte för att det än så länge känns nödvändigt med solskydd ... fniss .... men, sommaren har ju knappt börjat :)


Idag ska jag köra den rallylydnad som hör till mixkursen som egentligen redan är avslutad, men just rallylydnaden blev uppskjuten. Efter detta blir det nog skogen.  Möjligtvis en dw-promenad med Cornelis och Molly.  


Städning står åxå på schemat, samt lite fippel ute på balkongen. Det ser ut att kunna ska regna mitt på dagen, men klarna upp mot aftonen/kvällen. Det blir nog bra :)  Temperaturen är 13 grader i skrivande stund, och enligt min personliga meterolog, så blir det ca 14 grader som varmast. Perfekt temperatur när man ska promenera eller jobba med hundarna :)


Nä, dags att hänga bort morgonrocken och koppla hundarna för en promenad. Ha en härlig Lördag!


Gomorron

 



Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards