Alla inlägg den 18 juni 2015

Av maria tafvelin - 18 juni 2015 11:18

Torsdag förmiddag. Inatt kl 00.30 när jag åkte till jobbet såg det ut såhär


I

I morse strax efter 7 när jag kom hem från jobbet, såg det ut såhär

 

Kom isäng 8.30, låg vaken till ca 9.00 , vaknade 10.30 och då såg jag det här

 

Soligt och fint ute, även den här gången när jag vaknar, och idag blir en rolig dag :)  Jag ska förbereda för mitt midsommarfirande :)  Men först ska jag dricka upp mitt kaffe, sticka iväg och ta ut Diva, åka iväg och handla in lite förnödenheter (och mindre förnödsamma grejer) inför helgen, sen blir det lite aktiviteter med hundarna. Efter detta torde jag vara rätt så  matt .... brukar ju bli så efter nattjobbet.


Vet ni, jag jobbar bara nästa vecka, sen har jag semester i 2 veckor!! :)  Det är 7 år sedan jag hade semester senast, och det ska bli nästan lite spännande :)    Kanske sticker iväg på nån heldagsutflykt med hundarna :)


Nä, nu ska jag klösa igång dagen. Ha en härlig Torsdag, och fyll den med nåt värt :)


Gomorron 




Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards