Alla inlägg den 26 juni 2015

Av maria tafvelin - 26 juni 2015 23:03

Fredag kväll. Tröttheten är större än viljan att vara vaken. Vad är det som driver myggen att älska fotknölar? DET undrar jag såhär på fredagkväll. 


Nä ... skulle egentligen bara gå fram och stänga ner datorn. Har inte ett smack att berätta ... eller jo, det har jag ... men jag orkar inte ta det nu. Det får bli i morgon.  :)


Gonatt

Av maria tafvelin - 26 juni 2015 12:42

Fredag, jag höll på att skriva morgon :)


Fredag och det är mitt på dagen. Jag kom hem ca 8 från jobbet och kom isäng strax före 9. Somnade handlöst och vaknade ...... "trumvirvel" kl 12 !!! :)  Jag har alltså sovit 3 timmar, och det är rekord såhär efter natt-passet :)  Himlen är grå, men för tillfället regnar det i alla fall inte. 


Idag ska jag hämta ut ett paket innehållande  spår/vittringsapporter och en ny spårsele till Cornelis.  Sen ska jag ut och träna, inte bara med C, utan med hela högen :)   Få se om jag hinner städa åxå ... det är ju fredag ... och städningen tar ju inte lång stund här  :)


Hörrni, igår spelade Carola på stadsfesten. Hon är inte bara en artist, hon är lixom ett fenomen. Hur konstigt hon än betett sig, hur KORKAT hon än betett sig, hur infernaliskt dumma grejer hon än kläckt ur sig .... så är hon mer omtyckt än många andra artister. Det är lite kul faktiskt.  Även om man inte riktigt förstår sig på henne, eller ens gillar henne .... så kan man inte låta bli att tycka om henne :)


Morgonkaffet svalde jag precis, så nu gäller det att borsta luggen och komma igång. Hundarna var ju ute där mellan 8 och 8.40, så det är ingen panik med att ta ut dem. Åker iväg och hämtar paketet först :)


Ha en Härlig Fredag allihop! Fyll den med nåt värt! Kom ihåg att det är inte temperaturen ute, eller antalet soltimmar, som avgör om ni är lyckliga eller inte. 


Gomorron

 

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards