Alla inlägg den 29 juni 2015

Av maria tafvelin - 29 juni 2015 07:02

Måndag morgon och jag är redo att åka iväg. Kaffet är drucket, morgonpromenaden avklarad och frukost intagen. Jag åker tidigare idag, för jag ska lämna bilen på Ryds bilglas. De ska limma fast vindrutan :)   Tänkte det är bäst göra det, så att den inte fladdrar loss en vacker dag :)


Sol även idag. Hörrni ... igår var det varmt. För varmt för mig. Jo jag vet att jag utmanar ödet när jag säger det, men jag säger det ändå. Det var för varmt tycker jag :)


Var ute på gården efter div promenader med hundarna igår, och tränade Cornelis i att hålla trä-apporten. I hans hjärna är trä något man ska flisa sönder, så jag vet inte om jag kommer att lyckas faktiskt. Å andra sidan är det inte hela världen heller, jag kan göra nåt helt annat än att ge honom i uppgift att plocka upp träbitar och leverera dem hela till mig ... fniss


Känner en förkylning .... ni vet när det känns sådär längst bakom näsan nånstans ... drar i mig en överdos C-vitamin nu innan jag åker, för jag vill verkligen inte bli förkyld. Jobbar bara den här veckan, sen har jag 2 veckors semester :)


Nä, nu ska jag åka iväg. Ha en bra måndag och kom ihåg att fylla dagen med nåt värt :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards