Alla inlägg den 4 juli 2015

Av maria tafvelin - 4 juli 2015 08:51

Lördag morgon. Vaknade 7.30, efter att ha vaknat några gånger inatt. Nu står jag i mitt supersöta kontor och dricker kaffe. Jag har radio på, och lyssnar på "ring så spelar vi"  DET händer inte ofta, var flera månader sedan sist. 


Direkt efter kaffet blir det morgonpromenad med hundarna, sen blir det frukost på balkongen innan det är dags att dra iväg in till stan för stadsträningen. När den slutar har jag lite bråttom upp till Pernilla, där jag ska hjälpa henne med håret lite. Hon ska på bröllop idag :)  Direkt efter frisyrakuten ska jag hem och ta ut hundarna innan det är dags att åka iväg på RackArena. Aftonen och kvällen är vikta till hundarna :)  Hoppas att det är rätt så svalt, kan bli en dw-runda med Molly och Cornelis. 


jahapp, plötsligt är klockan 9.50 och jag har varit ute med hundarna. Mitt i blogginlägget gick jag och gjorde annat och glömde bort att jag skrev .... fniss


Det hänger regn i luften, men det var skönt ute med sina 17 grader. Varmare behöver det inte vara :)

   


Nä, nu blir det frukost här. Ha en härlig dag. 


Ps. Det jag skrev igår om att inte trivas på jobbet, gäller verkligen inte de som blivit sjuka av sitt jobb, utan de som helt enkelt bara inte trivs med sina arbetsuppgifter, och är fullt friska. Ds


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards