Alla inlägg den 25 juli 2015

Av maria tafvelin - 25 juli 2015 10:48

Lördag 25 Juli står det i kalendern, och det stämmer säkert :)   Har precis kommit in från en 40 minuters härlig promenad. Det är inte fullt lika varmt som de hotade med igår, och det är ganska många moln på himlen än så länge. Frampå kvällen ska det tydligen klarna upp helt igen. Det passar Mig perfekt :)  Kanske blir en spakväll på balkongen?


Nu ska jag rafsa ihop lite grejer inför stadsträningen, sen tvärt iväg och klippa hår, sen hem och gå ut med hundarna. I afton kan det bli att jag hänger med och lägger spår, utan hund dock, då jag vill lära mig det här med spår ordentligt innan jag drar igång på allvar. 


Nähäpp, nu har jag stått och fipplat och försökt komma åt min youtube-profil .... det var några år sedan jag la upp filmer där, tänkte göra det nu, men vafan .... nu kommer jag inte åt kontot av någon anledning. Äh, får kika på det sen, nu får jag visst lite bråttom ... fniss


Ha en härlig dag, fyll den med värda grejer !


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards