Alla inlägg den 27 juli 2015

Av maria tafvelin - 27 juli 2015 09:53

På lördagen kom 3 st till stadsträningen, och det var superkul :)  Fokus låg på balans och mod :)  Efter detta åkte jag iväg på ett klippuppdrag. Hem, ut med hundarna en längre sväng, sen var det helt plötsligt mer eller mindre kväll :)  Tv-tittande i lugn och ro passade perfekt, eftersom svajigheten består fortfarande. Jag hade gett mig fasen på att vara vaken såpass länge att det blev lite mörkt ute, så att jag kunde sitta på balkongen med tända värmeljus ... och det fixade jag :)    Klockan 23.00 

 

Helt fantastiskt vackert ute ....  vindstilla .... helt tyst. Åh va härligt !

   


Själen var fylld av värda grejer när jag gick isäng :)


Söndag morgon startade i vanlig ordning med kaffe (efter att ha sprungit ut med Cornlis)  före morgonpromenaden. Hem, frukost, sen en längre promenad innan det var dags att åka till jobbet. Jobbar ju söndag-torsdag de här veckorna. JObbade några timmar, sen hem och ut med hundarna igen. Till middag hade jag funderat på broccoligratäng, men hittade en klutt med pizzadeg i frysen ...... så jag ändrade mig och kastade ihop en pizza istället :) 

 

Halkade in på SVT1 och kollade ett program med Robert Broberg. Vilken fantastisk artist! 


Nä, nu ska jag lägga upp den här dagen. Till skogs med hundarna innan jobbet är dagens plan. Tror faktiskt jag tar de 2 och 2 .... i olika skogar. Så får det bli. Sen blir det jobb :)


Ha en härlig måndag! Tänk på att alla val du gör, är Dina val. 


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards