Alla inlägg den 1 augusti 2015

Av maria tafvelin - 1 augusti 2015 10:09

Japp, då har vi kommit in i Augusti månad. Juli månad avslutades på ett alldeles utomordentligt sätt, jag satt ute på balkongen till 00.30  Det var en magiskt vacker kväll, och jag satt därute med ett glas vin, samt ost och kex, och lyssnade på musik. I slutet lyssnade jag bara via telefonen så att jag inte skulle störa grannarna. Vilken underbar dag och kväll jag hade :)

Den här dagen har startat alldeles utomordentligt den åxå. Jag tog morgonrundan med hundarna FÖRE kaffet idag, för jag ville stå i mitt supersöta lilla kontor, dricka kaffe, lyssna på melodikrysset, blogga, kolla facebook ...   i lugn och ro. Hundarna slappar efter promenaden, och jag ska strax lägga upp planen för dagen. Det gäller ju att fylla även den här dagen med värda grejer :)


16 grader och det började precis regna. Det får bli inomhusaktiviteter till största delen. Städa ska jag, och gå ner för att kolla om tvättstugan är ledig, sen får det bli trickträning med hundarna :)   Jahapp, var och fyllde på kaffekoppen och ser att det redan slutat regna ...   jamen, då får vi se vad vi hittar på :)   


Ha en härlig Lördag allihop, fyll dagen med värda grejer :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards