Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av maria tafvelin - 10 augusti 2015 12:37

Måndag. Klockan är 12.37  . Jag har hunnit med massor av värda grejer redan :)   Efter morgonkaffet blev det en 40 minuters morgonrunda, sedan tog jag Cornelis med så han fick posta ett brev. 

 

Sedan blev det ett lydnadspass med honom. Efter det tog jag Kelly med mig och drog till skogs

 

Efter 40 minuter i skogen åkte jag hem, tog ut Molly och Paddy på en nästan minuters stilla promenad. Erbjöd dem ett bad, men de avböjde

  

Nu står jag och svettas som en idiot, och ska göra det ett litet tag till, sedan kliva i duschen och sen åka på jobbet. 


I cirka en vecka har jag haft så nedra ont längst ner i ryggen, mot vänster sida ... har tänkt att det är nån inflammation i nåt muskelfäste, men igår sa Hannah : Det kanske är nåt som ligger fel. Tja ... kanske är det så. Kanske har jag gjort nån hastig manöver som gick fel. Få se om jag kan knäcka till det själv på nåt sätt. 


Ha en riktigt bra Måndag, och tänk på att även måndagar ska fyllas med värda grejer :)


Tjing så länge


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards