Alla inlägg den 17 augusti 2015

Av maria tafvelin - 17 augusti 2015 04:20

Måndag morgon. Klockan är 4.20  och jag står i mitt supersöta lilla kontor och dricker kaffe. I veckan börjar jag jobba 5.45 så det är bäst att vara uppe i tid :) 


I veckan är det prova-på-simträning för hund. Förra veckan, direkt jag såg att det kom ut om prova-på, mailade jag och bad att få boka tid idag kl 15 för Cornelis. Fick då ett svar, där det frågades om jag kunde tänka mig förra måndagen kl 15 istället, pga att det var så många som ville komma, att de inte skulle hinna med alla under rätt vecka. Då jag jobbade eftermiddag förra veckan gick det inte men jag var tvungen att maila och fråga om min bokade tid Idag, den 17:de funkade. Fick då till svar: Ok


Jahapp, det var ju ett långt och välkomnande svar. Skrev faktiskt att man som kund inte känner sig speciellt välkommen av ett sådant svar, men det fick jag inget svar på. 


Igårkväll skrev jag ett mail och frågade var de håller till, då jag har för mig att de flyttat. Nu när jag vaknade såg jag att jag fått svar på mailet. Tyvärr kan jag inte komma idag, då hon som sköter det akut blivit inkallad på jobbet, men jag kan beställa tid vilken dag som helst i veckan. 


Var det inte så fullt? 


Nä, jag skiter i det där nu känner jag. Hittar på nåt annat istället. Får väl dra på mig baddräkten och simma runt i havet och simträna med honom :)


Nä, klockan tickar, nu är den 4.40  Kaffet är uppdrucket och det är dags att hänga bort morgonrocken, väcka hundarna och ta en promenad. När jag kommer från jobbet har jag hela dagen kvar :)  Vi får se vad jag ska göra av den :)  Det enda jag vet säkert, är att jag ska fylla den med värda grejer :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards