Alla inlägg den 19 augusti 2015

Av maria tafvelin - 19 augusti 2015 04:33

Det här är ingen vanlig dag :)  Det är Hannahs födelsedag :)   Grattis lilla gumman på 24-årsdagen!   


Min lilla Hannah ska ju snart börja på ett nytt jobb. Hon har jobbat på OKQ8 i Burträsk sedan hon var 18, och på MakeUpStore .... ja, hur länge är det nu hon jobbat där?   Hmm .... Men ett bra tag är det :)   Nu den 1:a september börjar hon på ett nytt jobb - Consultec. Spännande!   Jag har så himla duktiga barn!!!! Jag är så stolt över dem så det finns inga gränser!


Klockan är 4.37  och jag har inte hunnit dricka upp kaffet än. Det börjar visst gå lite trögt, det här att kliva upp kl 4. Nåja, det är bara i morgon kvar, sen blir det att sova lite längre om morgnarna igen :)


Såhär ser väderprognosen ut de närmsta dagarna

 

Säger inget mer. 


Igår när jag kom hem från jobbet, gick vi ner till vattnet, och Cornelis han var ju snabb på att springa ut och bada ... men de andra ... nä .... de stannar på land och luktar på blommorna som vanligt

 

Nä OJ va klockan skenar idag .. bäst dra i mig kaffet, hänga bort morgonrocken och väcka hundarna. Minst en halvtimmes promenad måste vi ju hinna med innan jag drar iväg och de kastar sig i sängen och sover vidare ... fniss


Ha en Härlig Onsdag! Fyll den med nåt värt! Ni vet ju att ikväll kl 00.00 är dagen borta :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards