Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av maria tafvelin - 30 augusti 2015 22:04

Dags för kvällsrunda. I morgon ringer väckaren kl 06. Dagen blev mer blodig än jag tänkt mig .... det blev lite kaos där ett tag .... har även försökt resonera med admin för gruppen "hundens dag" här i skellefteå ... det gick inget vidare. 

Berättar mer i morgon, nu måste jag ut med hundarna, och sen krypa isäng. Vissa inlägg blir lite hektiska
Gokväll

Av maria tafvelin - 30 augusti 2015 09:25

Söndag morgon. Sol, blå himmel, 12 grader. Helt perfekt! Satsar på en långpromenad nu direkt på morgonen, sen ställer jag nog upp agilitybanan på gården :) 


Middagen igårkväll ..... lammkotlett  

från Auroragården .... Ahhh .... så sanslöst gott.  Jag brukar ju vilja ha vitlökssmör till lamm, men den här gången valde jag att bara krydda med lite örtsalt, sen hade jag en grekisk sallad till. Men nåt så sjukt gott! 


Jag åt upp båda kotletterna, så ikväll blir det väl blodpudding till middag :)  Det funkar det åxå ... fniss


Idag är det jobbdag, så efter långpromenad och div. fippel (läs - försöka täta avloppsröret under handfatet) så drar jag på jobbet. Tar nog agilityn när jag kommer hem igen. Så ser planerna ut för dagen. Bäst att börja veva igång så att jag verkligen fyller hela dagen :)


Gomorron


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards