Alla inlägg den 16 januari 2016

Av maria tafvelin - 16 januari 2016 07:16

Inne på tredje koppen kaffe. Hundarna sover än. Allt är tyst och stilla. 13 minusgrader, vilket känns helt ok, inte alltför kallt. Om en stund drar dagen igång på allvar, då jag hänger bort morgonrocken och väcker hundarna för morgonpromenad. 


Idag är det jobbdag som vanligt, men sen tar jag helg :)  I morgon planerar jag att lufta sparken :)


Inatt har jag inte hostat RIKTIGT lika mycket som jag gjort de senaste nätterna. Jovisst har jag vaknat några gånger när lungorna varit på väg ut, men jag har i alla fall sovit den största delen av natten. Skönt! Om några dagar är jag säkert helt hostfri :)


Igår blev det tacos till middag. Det var länge sedan. Så länge sedan att jag glömde att jag ju brukar blanda riven vitlök i creme fraichen. Nu blev det bara vanlig cf och det gick ju iofs bra det åxå ... fniss

 


Få se vad jag hittar på för middag i afton ....  kan bli precis vad som helst  :)  I morgon är jag rätt säker på att jag ska tillaga något av renköttet jag fick när jag fyllde år ... men det är ju i morgon det. Idag är ju idag, och den här dagen ska jag fylla med så  mycket värda grejer jag bara kan :)


Dags att hänga bort morgonrocken. Ha en härlig Lördag, och fyll dagen med värda grejer du åxå :)

Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards