Alla inlägg den 28 januari 2016

Av maria tafvelin - 28 januari 2016 07:46

Torsdag morgon. Vet ni, igår mullrade plåtkompis igång :)  Nytt batteri var lösningen på alla bekymmer :)  Det känns lyxigt att kunna starta bilen och dra iväg :)


Det här hostandet på nätterna har satt sina spår. Inatt var faktiskt första natten sen jag blev förkyld, som jag har sovit hela natten utan att hosta så att jag vaknar. Hade ställt alarmet på 6.15, men när det ringde ..... jag orkade bara inte kliva upp. I vanliga fall blir jag pigg direkt jag stängt av alarmet, men i morse kände jag bara - det går inte. Jag ställde fram till 07.00 , somnade om handlöst, och kände mig väl något piggare kl 7.  Tanken var att jag och Hannah skulle mötas upp på Intersport, som startar stor rea idag kl 8, men ... jag hinner helt enkelt inte dit. Få se om jag hinner glida förbi där när jag kommer från jobbet. 


Nu har den avlånga balansbollen kommit, ska hämta den på ICA i Skelleftehamn i afton. Då blir det mer balansträning för hundarna, speciellt för Cornelis. Han är ju inte helt stadig i bakvagnen, så mer sådan träning behövs. 


Nä, nu är det bäst jag lägger i en växel. Dagen har ju faktiskt börjat :)


Ha en fin torsdag :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards