Alla inlägg den 31 januari 2016

Av maria tafvelin - 31 januari 2016 07:34

Söndag morgon. Kopp nr 2. Alarmet drog igång kl 7. Idag ska jag åka iväg på ett uppdrag :)  Jag ska hjälpa  Susanne, på Rackarungarnas Hundskola. Hon har noseworkkurs i helgen, och hennes hjälpreda blev sjuk, så hon frågade om jag hade möjlighet att hjälpa henne. Absolut, sa jag. Så, 9.30 ska jag befinna mig i Bureå, där kursen går av stapeln :)


Igår var det mycket folk på Fridas, i vanlig ordning. De blev rätt så populära, de där semlorna i olika smaker :)

 

Vi har lite andra nyheter åxå, för barn. Plättar med sylt och grädde, samt cake on stick

   

I morgon måndag, ska fläktkåpan komma upp, så till veckan kan vi börja laga lite mat. DET ska bli kul :) Gissar att menyn är komplett om ca 2 veckor, med dagens soppa och pajer. 


Nä, dags att väcka hundarna och gå ut. Lille Gullefjun har sovit över här, och Hannah kommer hit idag och hämtar hem honom, samt rastar hundarna, eftersom jag är borta. Nu ska jag dra på lite, så jag hinner en längre promenad innan det är dags att kamma luggen och åka iväg :)


Ha en skön söndag! Gör nåt värt av dagen!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards