Alla inlägg den 2 februari 2016

Av maria tafvelin - 2 februari 2016 08:04

Det var inte meningen att trampa någon på tårna med gårdagens inlägg. Jag uttryckte mig nog klumpigt, och det ber jag om ursäkt för. Det är inte så att jag menar att de som säger "man ska inte ropa hej..." är negativa människor, det är ett negativt uttryck dock. Tycker Jag alltså. Tillhör du dem som inte vill "glädjas i förskott", eller "glädjas så länge man kan" så är det absolut ok för min del. Själv tillhör jag inte den gruppen, och det hoppas jag är ok för dig :)


Kom nyss in från morgonrunda med hundarna, och Cornelis höll pinket ända tills vi kom ut. En liten bajskorv hamnade dock i trapphuset. Nåja. Positiva framsteg med pinket i alla fall :)   Igårkväll hann det strila lite i trappen, men jag behövde inte torka pink i lägenheten en enda gång, och det är första gången på ett tag :)


Nu ska jag börja dra mig iväg till jobbet. Det blir en rolig dag gissar jag :)  


Ha en fin tisdag, och fyll den med nåt värt!

Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards