Alla inlägg den 9 februari 2016

Av maria tafvelin - 9 februari 2016 22:45

Ok. Det kom ingen andra kasse från LInas matkasse igårkväll. Ett felpack gjorde att kassen jag skulle ha, packades aldrig. Så, jag fick kylvarorna, vilket var 6 saker. Vad jag INTE fick var torrvarorna, vilket var 14 saker. Idag fick jag sms från LInas matkasse, där de beklagade att de inte kunde leverera en komplett kasse den här gången. 


Ok. Men du Lina, det är lugnt. Jag svälter inte ihjäl, och jag äter inte dålig mat .... men det är klart ... jag hade sett fram emot att prova lite nya recept. MEN, jag ser fram emot nästa leverans istället :)   Tills  vidare lagar jag enligt egen skalle :)


Alltså ... oj så många som kommit in och köpt semlor idag. Visst, vi hade NÅGON form av beredskap, men inte i den dignitet som behövdes för att stilla alla semmelsugna gäster. Tack ALLA ni som kom in till oss idag :)


Nä, nu måste jag hoppa isäng. Jag är så himla trött. Trött och glad. Härlig dag är slut. Hoppas Din dag åxå varit härlig :)


Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards