Alla inlägg den 20 februari 2016

Av maria tafvelin - 20 februari 2016 21:35

När man har den där bubblande känslan av att man gjort nåt bra ... men så kommer det någon som säger att det förvisso är bra , men .... 


När man känner att man nått hela vägen fram ... men så kommer någon som säger att det förvisso är en bra bit på väg, men ... 


Tja ... jag går i alla fall isäng med den uppfattningen om att jag gjort det bra :)  mer kan jag inte göra. Jag kan inte göra alla till lags, och det är inte heller mitt mål. 


När jag tänker efter, så är jag bubblande glad över dagen .... det är jag faktiskt :)


Gokväll

Av maria tafvelin - 20 februari 2016 05:52

Det är Lördag, arla morgon. Hundarna sover än och jag har snart druckit upp mitt kaffe. Jag ska åka lite tidigare på jobbet idag, för min fantastiska kollega Frida är ledig idag. Hockeymatch :)


Lördagar är roliga dagar på Fridas. Mycket folk. Galet mycket folk. Idag ska jag jobba med Pernilla och Mattias. De kommer att få det stressigt kan jag lova :)


På tisdag blir det om möjligt ännu roligare förstås .... för då är tanken att vi ska börja med pajerna. Tacopaj och spenatpaj med fetaost och tomater, är de två pajer jag experimenterat fram eget recept på. Så himla roligt att kunna servera "egengjorda" pajer, istället för Felix. Vi kan ju inte servera Felix på Fridas lixom. Fniss


Nä, bäst jag suger i mig sista skvätten kaffe, väcker hundarna och går ut. 


Vakna, det är Lördag, Bästa Dagen!


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards