Alla inlägg den 24 februari 2016

Av maria tafvelin - 24 februari 2016 07:30

Onsdag morgon. Igårkväll la jag mig nån minut före kl 21. Jag orkade helt enkelt inte vara vaken längre. Somnade inom en kvart och sov tills alarmet drog igång kl 6.30  Nu har jag slurpat i mig mina tre koppar, så jag ska ta och väcka hundarna. Cornelis ska jag ta ner Före de får mat, så han får pinka. 


Igår var det helt underbart väder. När jag kom hem från jobbet tog jag ut hundarna i solskenet på en promenad.

 

Jag tog hem min kettlebell som jag haft på gymmet på Wallins. Jag hinner ju aldrig träna där nu, så jag måste köra hemma istället. Nu har jag bestämt mig. Jag ska döda dig, latmasken som bosatt sig i min kropp.  Efter jobbet idag ska du få smaka!


I övrigt har jag inga stora planer .....  skrivit ett mail till rörmokarn och frågat hur mycket det kostar att sätta in en ny toalettstol ...  hoppas få svar under dagen. Jag har ju mekat lite med den jag har ... men det verkar inte hjälpa så mycket. Dessutom vill jag ha en sån där vattensparande modell. 


Nä, nu ska jag hänga upp morgonrocken på kroken. Ha en fin onsdag!


Gomorron

Av maria tafvelin - 24 februari 2016 07:30

Onsdag morgon. Igårkväll la jag mig nån minut före kl 21. Jag orkade helt enkelt inte vara vaken längre. Somnade inom en kvart och sov tills alarmet drog igång kl 6.30  Nu har jag slurpat i mig mina tre koppar, så jag ska ta och väcka hundarna. Cornelis ska jag ta ner Före de får mat, så han får pinka. 


Igår var det helt underbart väder. När jag kom hem från jobbet tog jag ut hundarna i solskenet på en promenad.

 

Jag tog hem min kettlebell som jag haft på gymmet på Wallins. Jag hinner ju aldrig träna där nu, så jag måste köra hemma istället. Nu har jag bestämt mig. Jag ska döda dig, latmasken som bosatt sig i min kropp.  Efter jobbet idag ska du få smaka!


I övrigt har jag inga stora planer .....  skrivit ett mail till rörmokarn och frågat hur mycket det kostar att sätta in en ny toalettstol ...  hoppas få svar under dagen. Jag har ju mekat lite med den jag har ... men det verkar inte hjälpa så mycket. Dessutom vill jag ha en sån där vattensparande modell. 


Nä, nu ska jag hänga upp morgonrocken på kroken. Ha en fin onsdag!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards