Alla inlägg den 26 februari 2016

Av maria tafvelin - 26 februari 2016 06:13

Å herregud vilken hosta jag fått. Jag var ju förkyld nyligen, och hade hosta då åxå, men nu tror jag banne mig att hostan växlat upp ett snäpp. Ger mig fan på att det är latmaskens sätt att slå tillbaka mot dödshotet. Lite träningsvärk har jag, framför allt i axlar och biceps, men tydligen tog jag i alldeles för lite för att få masken att knipa käft. 


Det är 20 minusgrader nu. Igårkväll, på kvällsrundan, gick jag förbi bilen och placerade kupévärmaren under huven. Bäst gå ut tidigt och se om bilen startar, annars får jag ta bussen. Jag ska jobba några timmar på Wallins innan jag drar iväg till Byske. 


Nä, nu måste jag snyta mig, dra i mig lite hostmedicin, hänga upp morgonrocken och väcka hundarna. Ha en Fin Fredag!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards