Alla inlägg den 3 mars 2016

Av maria tafvelin - 3 mars 2016 10:17

Torsdag har det hunnit bli. Lite gråmulet idag och 6 minusgrader. Gick en lite längre promenad med hundarna nyss. Jädrar va jag hostar! Det verkar inte bli bättre direkt. Inte ännu i alla fall. Vet att jag inte är ensam om problemet dock, då jag läser på fejjan att många hostar skallen av sig. 


Idag börjar jag jobba 11.30, och i morgon börjar jag kl 8. På lördag är jag ledig :)  Det är för att jag ska jobba söndag istället. Måndag är jag ledig igen, och då ska jag: 

besiktiga plåtkompis

hämta hundmat

åka på Jäders värme och köpa reservdelar till toalettstolen 

:)

Jo, jag måste meka lite mer med toan .... byta ut några prylar ... sen ska den vara i skick som ny igen :)  behöver alltså inte köpa en ny, och det var ju bra, även om jag velat ha en sån där vattensparande ... men ... jag får väl göra så att jag bara spolar varannan gång .... fniss


Nu tänkte jag hinna gå ner och köra lite nw innan det är dags att åka på jobbet. 


Tjing så länge!

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards