Alla inlägg den 16 mars 2016

Av maria tafvelin - 16 mars 2016 21:43

Onsdag kväll. Dags att koja. Tänk ... idag har ju bilen skött sig riktigt bra. Ingen lampa (som inte ska lysa) har lyst, bromsarna har fungerat .... man får vara nöjd :)


Det var rent varmt på morgonpromenaden förresten. Jag hade nog klätt mig för mycket, mössa å allt :)   När jag kom HEM från jobbet tänkte jag att det var samma varma visa, men jädrar vad det blåste småspik. Det är bara att inse att än är det vinter kvar ... man lixom började tro att det var vår ... men hallå ... eller hur?


Den 4/4 har jag tid hos veterinären i Piteå med Cornelis. Hittills har homeopatpreparat hjälpt honom, nu är det lixom sista lilla steget kvar, och där hoppas jag få hjälp av fysioterapeut, och då måste jag ha en bedömning samt remiss från veterinär. 


NU är det dags för kvällspink och sedan är det kväll här i paradiset. 


Jag har haft en bra dag. Värd dag. Hoppas du åxå haft det :)

Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards