Alla inlägg den 25 mars 2016

Av maria tafvelin - 25 mars 2016 07:40

Då var det långfredag. Jag är ledig och hade tänkt sova jättelänge, bara för att. Nu bar det sig inte bättre än att hostan tvingade upp mig kl 7, och när jag lix var uppe, kokade jag kaffe. Efter mycket snytande och sprayande i näsan har jag lite smak ... men det sitter lite långt in att få tillbaka den fullständigt. I morgon planerar jag att laga nån smaskig middag efter jobbet, hoppas att smaken är tillbaka då :)


1 minusgrad och grått säger väderleksrapportören. Det har snöat lite inatt åxå. Jag ska åka in till stan en sväng idag, möta upp en kompis till en kompis, så att jag kan överlämna lilla änglatrumpeten som min kompis ska få. Sen har jag tänkt åka och handla, lite sådär storhandla. Städning står åxå på menyn :)


Igår torkade jag lite hundgodis, jag ska köra en sväng till idag. Det är lunga som torkas

 

Nä hörrni, ha en bra långfredag :)   Fyll den med nåt värt!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards