Alla inlägg den 7 april 2016

Av maria tafvelin - 7 april 2016 06:30

Torsdag morgon, perkon puttrar. Hundarna sover. Jag tittar ut genom fönstret, mycket av snön har försvunnit nu, men det dröjer nog innan allt är borta. Igår tänkte jag på, när vi promenerade jag och hundarna, att det  är sjukt mycket grus på gångvägen. Ja, de har inte sopat än. Bara härute på parkeringen, och asfaltsslingan utanför husen, må det ju vara flera hundra kg grus. Tänk att så  många lastbilar och traktorer, fraktar och sprider ut detta grus på vinterna, varje dag. Det kanske blir billigare att lägga värmeslinga på gångvägen, så hålls den bar :)


Nu på morgonen blir det spännande värre .... ska berätta sedan. Nu har jag stått och fipplat med annat, samt drukit kaffe, så det är dags att gå ut med hundarna. 


Ha en fin torsdag, fylll den med nåt värt.


gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards