Alla inlägg den 20 april 2016

Av maria tafvelin - 20 april 2016 09:21

I måndags hade vi ju personalmöte på Wallins. Vad som då skulle berättas, var att Pernilla och Mattias säljer företaget, och därmed åxå Fridas. De kommer båda att jobba kvar, minst ett år, och allt kommer att fortsätta precis som vanligt även när de nya ägarna tar över. Deras egna förhoppningar är ju att både Wallins och Fridas ska fortsätta växa, men att de båda ska hamna på under 15 timmars arbetsdag :)  Jag kommer att fortsätta på mitt klackeskojobb :)


 Det är ju både sjukskrivningar och ledigheter på Wallins, så jag jobbar där i veckan dock. Det har visat sig vara jättetufft att kunna hitta vikarier, men vi pusslar ihop och hjälps åt :)


2 plusgrader och molnigt, men ser ut att kunna klarna upp och bli sol mot kvällen. Det låter bra, jag slutar jobba kl 18, och ser fram emot en långpromenad i solen då :)


Jag hade ställt alarmet på 8.00 idag. Var så fruktansvärt trött efter gårdagen. Vaknade kl 5, 6 och 7, men lyckades somna om. Vaknade när alarmet drog igång, men låg kvar en hel timme under täcket. Det hör inte till vanligheterna precis, men det var en kombination av att det var lite kallt utanför täcket, och att jag inte hade någon brådska, Dessutom pratade jag med Hannah i telefon en bra stund åxå :)  Nu är det dock hög tid att vispa igång dagen. 


Ha en Bra och Värd Onsdag! 

Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards