Alla inlägg den 21 maj 2016

Av maria tafvelin - 21 maj 2016 07:18

Lördag morgon. 6 grader och mulet, men fåglarna kvittrar ändå :) Har jag tur så hinner jag ut med hundarna innan det börjar regna. Egentligen spelar det inte så stor roll om det regnar eller inte, alltså, för promenadens skull. Den största skillnaden är ju vilka kläder man tar på sig, i övrigt är det ju samma sak. Ja, bara det inte regnar tvärsöver så att glasögonen blir ner-regnade förstås


Igårkväll var jag hyfsat trött. Kom hem från jobbet, gick ut med hundarna, och då hann ju klockan bli en del, så det blev mest att invänta finalen i Let's dance. Jag orkade verkligen inte laga mat, och hade inget "rattåt" , så jag åt en skål ostkrokar till middag, som jag sköljde ner med en Loka Citron. Så, nu till frukost ska jag laga nån riktig mat så jag orkar jobba :)


Nä, bäst jag tar fram nåt ur frysen och kastar i mikron på upptining. Btw, mikron lever än, trots att den låter som en helikopter. Undrar just hur länge till ......  men det lär jag ju bli varse. 


Ha en Fin lördag, fyll den med värda grejer!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards