Alla inlägg den 30 maj 2016

Av maria tafvelin - 30 maj 2016 07:17

Typ 6.30 vaknade jag av att det var jordbävning, trodde jag åtminstone. Det var det värsta muller jag hört, och med en volym som var helt omänsklig. Efter ett par sekunder gick det dock upp för mig - Det var den där mullrande motorcykeln som rullade in på gården igår afton. Parkerade utanför entre'n mittemot, och stod alltså kvar där till 6.30  Min gissning är att den där mc-åkaren blir kontaktad inom kort, och blir ombedd att inte parkera inne på gården. Anar nämligen att det var fler än jag som flög upp ur sömnen när den drog igång. Nu vet jag inte om det blivit någon större skillnad om den stått på parkeringen, man hade nog vaknat ändå :)


Måndag morgon och jag är ledig, men har ändå rätt fullt upp. Kl 9 ska jag vara i stan för att följa Hannah till veterinären med Lilly. Kl 12 ska jag möta upp frysbilen och hämta hundmat. Sen hem. Ikväll ska jag hjälpa Susanne, på Rackarungarnas Hundskola, hon har kursavslut och behöver lite assistans. 


Klockan är halv 8 och det är bäst att hänga bort morgonrocken och komma sig iväg ut innan det blir så himla varmt. Ha en riktigt Bra Måndag! Gör nåt värt av dagen!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards